Masz pytanie?

W czym możemy pomóc?

Platforma mamGO

Jakie samochody znajdę na platformie?

Na platformie mamGO znajdziesz nowe i używane samochody. Wszystkie pochodzą od autoryzowanych dealerów oraz spółek Grupy BNP Paribas w Polsce.

Gdzie mogę odebrać samochód?

U naszego partnera – po podpisaniu umowy.

Jak dodać samochód do ulubionych?

Kliknij ikonę serduszka, którą znajdziesz przy każdej ofercie.

Gdzie znajdę samochody dodane do ulubionych?

W zakładce „Ulubione” w prawym górnym rogu strony.

Jak mogę się z Wami skontaktować?
  • Wypełnij formularz, który znajdziesz w stopce 
  • Opisz swoje pytanie
  • Zostaw swoje dane 
  • Zaakceptuj regulamin, a my skontaktujemy się z Tobą. 

Możesz też zadzwonić na infolinię: +48 519 988 355 lub +48 22 134 00 08 między poniedziałkiem a piątkiem 8:00 – 19:00. 

Koszt połączenia według stawki operatora.

Czy mogę zapisać swoje preferencje?

Tak, wszystkie filtry możesz zapisać w ‘Moim koncie’. Będziesz mógł wrócić do nich po zalogowaniu.

Jak utworzyć konto?

Zarejestruj się na stronie mamgo.pl - w prawym górnym rogu znajdziesz ikonkę do rejestracji.

Jak porównać samochody?

Na liście samochodów wybierz maksymalnie 3 modele.

Zaznacz pole ‘Porównaj’ przy każdym z nich. 

Kliknij pole w pasku na dole strony - przejdziesz do zestawienia cen, danych technicznych i wyposażenia.

Nadal nic?

Jeśli nie znalazłeś tu tego, czego szukasz Napisz do nas lub zadzwoń.

Kontakt

Masz pytanie?

Zadzwoń+48 519 988 355+48 22 134 00 08

Infolinia czynna:8:00 - 19:00 w dni robocze

Napisz do nas wiadomość

Otwórz formularz

Znajdź odpowiedzi na pytania

Przejdź do FAQ